Славутицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Субота, 20.01.2018, 03:22
Меню сайту
Головна

Візитка школи

Досягнення вчителів

Досягнення учнів

Наші випускники - наша гордість

Учнівська організація "РУУШ"

Шкільна газета "The First"

Творчість учнів

Інформація для учнів

Інформація для батьків

Патріотичне виховання юного покоління

Кодекс етики

Статут територіальної громади

Книга пам'яті "Живі, поки пам'ятаємо"

Нормативно-правова база

Корисні сайти

Несекретні матеріали

Зовнішнє незалежне оцінювання

Державна підсумкова атестація

Фотоальбоми

Оголошення та новини

Форум

Головна » 2017 » Грудень » 7 » Вчимося будувати й аналізувати власний урок літератури
Вчимося будувати й аналізувати власний урок літератури
17:25

«Методична грамотність вчителя словесності під час самоаналізу уроку літератури» - такою була тема теоретичного семінару для вчителів-словесників, який відбувся 06 грудня 2017 року в приміщенні Славутицької загальноосвітньої школи № 1. Тема семінару зацікавила 16 вчителів, які викладають літературу в нашому місті.

У реалізації Концепції «Нова українська школа», одним із ключових аспектів якої є «умотивований вчитель, який має свободу творчості і розвивається професійно», логічним є повернення до першооснов педагогічної діяльності вчителя, а саме до основ планування уроку: формулювання теми, триєдиної мети уроку, визначення методів та прийомів, ланцюжка навчальних ситуацій, які дозволяють досягти мети протягом 45 хвилин уроку.

Вміння аналізувати власний урок мовою методичної науки – це можливість передвчасного виявлення помилок у побудові уроку, це умова сталого професійного зростання вчителя.

Мета семінару – обговорення шляхів конструювання уроку літератури з метою усунення грубих помилок під час його проведення і можливістю пояснення його структури мовою методичної науки.

Були підготовлені доповіді з наступних питань:

1. Базова типологія методів навчання на уроках літератури.

                                                     О.М. Мандровний, методист міського методичного центру

2. Визначення теми і мети уроку літератури (навчальної – розвивальної – виховної)

                                           В.П. Сироватка, вчитель української мови та літератури ЗОШ № 1

3. Послідовності розбору (аналізу) літературного твору:

3.1. шлях аналізу «вслід за автором»;

3.2. пообразний шлях аналізу;

3.3. проблемно-тематичний шлях аналізу;

3.4. комбінований шлях аналізу

                                                 О.П. Ходос, вчитель української мови та літератури ЗОШ № 1

                                                 Н.П. Гапон, вчитель зарубіжної літератури ЗОШ № 1

4. Складові частини (ланцюжок навчальних ситуацій) уроку літератури:

4.1. розподіл часу уроку по навчальних ситуаціях;

4.2. структура уроку в середніх класах;

4.3. структура уроку на 1 годину вивчення невеликого художнього твору;

4.4. структура оглядового уроку (1 приклад)

4.5. структура уроку з розгляду біографії та творчого шляху письменника

                                                Яшуніна Л.В., вчитель російської мови та літератури ЗОШ № 1

Семінар закінчився прийняттям тексту рекомендацій, а саме:

З метою підвищення рівня професійної майстерності вчителів у конструюванні та побудові уроку літератури, в загальному керуванні пізнавальною діяльністю учнів

рекомендуємо:

1. Систематично здійснювати аналіз та оцінювання власного уроку мовою методичної науки з урахуванням положень авторської школи професора Л.Ф. Мірошниченко, окреслених на даному семінарі.

                                                                                                             Вчителі. Постійно.

2. В рамках самоосвіти побудувати власну ієрархію цілей з метою визначення власного стилю викладання шкільного курсу літератури.

Вчителі. Постійно.

2. В рамках самоосвіти вибрати та засвоїти 1-2 класифікації методів навчання, які допоможуть відобразити персональні підходи до планування уроку літератури.

                                                                                                             Вчителі. Постійно.

3. Відповідно до специфіки предмету формулювати тему уроку літератури у художньому стилі мовлення, а в класному журналі – у науковому.

                                                                                                             Вчителі. Постійно.

4. Підбирати під час формулювання триєдиної мети уроку слушні дієслова.

                                                                                                             Вчителі. Постійно.

5. Будувати урок літератури з урахуванням часової узгодженості між навчальними ситуаціями.

                                                                                                            Вчителі. Постійно.

6. Ознайомити вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови та літератури з матеріалами даного семінару.

                                                                          Керівники шкільних методичних об’єднань.

Дякуємо творчій групі вчителів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, а саме Н.М. Віткаловій, В.П. Сироватці, О.П. Ходос, Н.П. Гапон, Л.В. Яшуніній, І.С. Гонарт, а також усім учителям, які знайшли можливість були учасниками семінару.

Більш детальна інформація про семінар на сайті-супутнику «Словесники Славутича» за посиланням https://movlitslav.jimdo.com/план-роботи-2017-2018/семінари-для-словесників/семінар-06-12-2017/

За матеріалами міського методичного центру (методист міського методичного центру О.М. Мандровний)

Просмотров: 60 | Добавил: admin | Рейтинг: 5.0/1 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | ]
Форма у
Календар новин
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Наші друзі
 
 
Статистика
Copyright MyCorp © 2018