Славутицька загальноосвітня школа № 1 Найкраща школа Slavutich School #1 The Best School Школа № 1 г. Славутич      


НАША АДРЕСА:
07100 м.Славутич Київської обл.
Проспект Др.народів,19 а/с 29 тел: (04479)2-38-57
e-mail: school1slavutich@ukr.net
Середа, 28.06.2017, 21:01

Меню сайту

Головна

Візитка школи

Досягнення вчителів

Досягнення учнів

Наші випускники - наша гордість

Учнівська організація "РУУШ"

Шкільна газета "The First"

Творчість учнів

Інформація для учнів

Інформація для батьків

Патріотичне виховання юного покоління

Кодекс етики

Статут територіальної громади

Книга пам'яті "Живі, поки пам'ятаємо"

Нормативно-правова база

Корисні сайти

Несекретні матеріали

Зовнішнє незалежне оцінювання

Державна підсумкова атестація

Фотоальбоми

Оголошення та новини

Форум

Виховна система школи
  
Виховна система школи – спосіб організації життєдіяльності та виховання всіх членів шкільного співтовариства, сукупність взаємодіючих компонентів, що і сприяє розвитку особистості та колективу.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Перший компонент – координаційно-груповий компонент
  
Складові елементи компонента:
  
1. Учні, організаційна функціональна структура РУУШ.
  
2. Класоводи та класні керівники.
  
3. Адміністрація, педагогічна рада.
  
4. Координатори (заступник директора з виховної роботи та педагог-організатор).
  
5. Шкільне методичне об’єднання класних керінвиків (очолюються керівниками МО класних керівників).
  
6. Батьки учнів (Батьківська конференція, рада школи, батьківські комітети класів).
  
7. Представники громадськості.
  
8. Вчителі-предметники, які складають єдиний педагогічний простір.
  
Найбільш важливою частиною координаційно-групового компонентів є учні школи. З одного боку, вони – повноправні суб’єкти свого розвитку, життєдіяльності шкільного колективу, створення виховної системи, а з іншого боку – об’єкти продумано-сфокусованого і мимовільного впливу в процесі спільної діяльності, що культивується в шкільному колективі.
  
Головне завдання класоводів та класних керівників – створення умов для розвитку особистості учня. Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять:
  
а) гуртки, факультативи, спортивні секції;
  
б) вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування учнів у школі та поза нею;
  
в) співпраця з соціально-психологічною службою школи та бібліотекою.
  
Батьки не повинні залишатися поза рамками виховного процесу, їх слід активно залучати до участі у роботі батьківської конференції, у роботі батьківського комітету школи та класів, виховних заходах.
  
  
  
  
Другий компонент – ціннісно-смисловий
  
Ціннісно-смисловий компонент включає в себе:
  
1. Мету і принципи виховання.
  
Мета виховання: Головною метою виховання є створення необхідних умов для самовизначення і самореалізації особистості.
  
  
  
Пріоритетними завданнями у виховній роботі школи є:
  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін. Цей компонент є основою функціонування і розвитку виховної системи школи.
  
Третій компонент – індивідуально-педагогічний компонент
  
Індивідуально-педагогічний компонент містить у собі:
  
1. Сукупність педагогічних технологій, які застосовуються у навчально-виховному процесі.
  
2. Виховні функції.
  
3. Керування і самоврядування виховної системи.
  
Цей компонент виконує роль головного чинника, котрий забезпечує впорядкованість і цілісність виховної системи.
  
Вибір змісту, досконалості форм і методів організації діяльності та спілкування учнів у шкільному колективі перебуває у тісному зв’язку з функціями виховної системи: - освітня; - виховна; - захисна; - компенсуюча; - інтегруюча і корегуюча.
 
 
 Четвертий компонент – комунікативний
 
Він складається з таких елементів:
 
1. Відносини в суспільстві дітей і дорослих.
 
2. Внутрішні і зовнішні зв’язки виховної системи.
 
Формування внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування та розвитку шкільного колективу та його членів нерозривно пов’язане з визначенням місця і ролі класу у виховному процесі школи. Комунікативний компонент показує, наскільки швидко розвиваються міжособистісні стосунки, формуються індивідуальні і групові ціннісні орієнтації.
 
П’ятий компонент – діагностико-результативний
 
Включає в себе такі елементи:
 
1. Критерії, показники і результативність виховної роботи.
 
2. Форми, методи і прийоми вивчення, аналізу й оцінки функціонування виховної системи.
 

Форма входа

Календар новин

«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Пошук

Корисні сайти

 
 

Статистика

free counters

SlavutichSchool1© 2017